Zie onderstaand mijn bedrijfsproducten gemaakt voor Thetford B.V.

Product 1: Boolean Search Guide voor Thetford B.V.

Dit product is gemaakt om collega’s van Thetford bekend te maken met een Boolean Query, een handige zoekvorm die kan helpen bij het specificeren van zoektermen. Omdat het CisionOne programma Boolean Query gebruikt om artikelen op te zoeken is deze handleiding geschreven.

Weinig mensen binnen de marketing afdeling van Thetford zijn nog bekend met een Boolean Query, omdat CisionOne wel in de toekomst door de hele marketing afdeling gebruikt gaat worden is het

NOTE: In de tussentijd (06-05-2024) is de samenwerking tussen CisionOne en Thetford beëindigt. De handleiding is dus aangepast zodat het zich niet meer op CisionOne richt. De handleiding zelf is nog wel relevant omdat veel van de PR-platformen op de markt gebruik maken van een Boolean operator.

Let op! Omdat het product veel afbeeldingen en tekst bevat, is dit product in rapportvorm gepubliceerd. Klik op de button om het rapport te downloaden.

Download Rapport

Product 2: Thetford advertentie dagbladen interview

Voor dit stageproduct heb ik een interview gehad met Mary van Duuren, een redacteur van Uitgeverij de Bode. In dit interview is de bedoeling dat Thetford als organisatie in het zonnetje gezet wordt, en vanuit mijn ervaring gesproken wordt over hoe het is om te werken bij Thetford. Dit is ingepland om Thetford onder de aandacht te brengen van jongere mensen. Ook wil Thetford hiermee meer stagiaires naar de organisatie toetrekken.

Voor dit product zijn naast het interview ook nog vacatures geplaatst (een call-to-action) aan de rechterkant van de pagina.

Dit product is tot stand gekomen toen de mede stagiair binnen Thetford, die op de HR afdeling werkt, een voorstel deed om zo’n artikel te laten maken door de uitgeverij. Vrijwel alle communicatie tussen de uitgeverij en Thetford ging via Jennifer van HR.

Vanuit deze mail is constant contact gehouden over de stand van zaken via Microsoft Teams. Ook via Teams is een uiteindelijke datum & tijd afgesproken.

Na het gesprek met Mary is er een draft gestuurd naar Jennifer en mijzelf, waarin ik samen met mijn stagebegeleider Norbert kort heb gekeken naar aanpassingen die nog relevant zijn voordat het artikel gepubliceerd wordt. Samen met Norbert zijn we tot de conclusie gekomen dat er enkel een bedrijfsnaam uit het artikel gehaald moet worden, voor de rest was het artikel mooi geschreven door Mary.

Overige links van het artikel:

Mika Horward: ‘Na een warm welkom mocht ik snel zelfstandig aan de slag’ - Al het nieuws uit Rucphen (internetbode.nl)

Product 3: Boolean Search Guide voor Thetford B.V.

Voor dit product heb ik besloten een infographic te maken over de vervolgstap die Thetford kan nemen na aanleiding van mijn eindconclusie van het actieonderzoek. Thetford gaat hoogstwaarschijnlijk op zoek naar een nieuwe PR-software, en daarvoor is het wel belangrijk dat ze optimaal weten hoe dat er gewerkt kan worden en de opzet van een dashboard voorbereid kan worden.

Deze infographic dient als een kort stappenplan wat gevolgd kan worden zodra Thetford een keuze heeft kunnen maken uit een PR-software.